  • Data: 2006-12-20 16:16:03
    Temat: Re: parkuja mi pod domem :(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Baczek napisał(a):

    > Wzywac policje ?

    Można próbować, ale upór jest konieczny - skoro zastawiają wjazd
    parkując na twoim prywatnym terenie...

    > Jest to czesc jakby deptaku (zakaz wjazdu, nie dotyczy ...)
    > Sam tez tam parkuje i nie usmiecha mi sie demontowac jakies ogrodzenie.

    Nie demontuj. Słupki na każdym narożniku (albo jeszcze kilka pomiędzy,
    jak teren większy) między słupkami drut/łańcuch spinany na kłódkę,
    tabliczka "teren prywatny - wstęp wzbroniony" i jak ktoś się właduje,
    mamy sprawę grubszego kalibru.