  • Data: 2005-06-22 14:16:03
    Temat: Re: parkowanie przed blokiem
    Od: "Gamon'" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:slrndbis2k.ci0.Renata.Golebiowska@90-mo5-
    > Sam oczywiście nie prowadzisz samochodu?
    Nie i nie wiem, co to ma do rzeczy.
    Bezmyslnosc i taki wstretny egoizm, czegokolwiek by nie dotyczyly
    (parkowanie samochodu czy cos innego), powinny byc napietnowane.
    Nie prowadze samochodu, ale tez nie zdarzylo mi sie byc swiadkiem,
    zeby ktos z moich znajomych tak bezmyslnie zaparkowal (moi znajomi i
    ja jestesmy z innej planety, czy po prostu myslimy?). Szczegolnie,
    jesli akurat nie ma problemu z brakiem miejsc. Po prostu nie rozumiem,
    dlaczego jakis gostek MUSI zaparkowac jak najblizej klatki ("bo ja juz
    siedze w domu, a reszta niech sie latac nauczyc"), moze powinien w
    samochodzie zamieszkac, mialby wtedy jeszcze blizej ;)
    A jesli jeszcze masz watpliwosci, to kolejny obrazek: alejka
    sasiadujaca z pobliskim parkiem czesto jest CALKOWICIE zastawiona
    (chodnik jest schowany pod samochodami) - kiedys jakis gosc na wozku
    musial wracac, a jazda tym chodnikiem do milych nie nalezy raczej, do
    tego nie w kazdym miejscu jest zjazd na jezdnie zrobiony, wiec wracal
    spory kawalek....szkoda slow....az czlowiek sie z trudem powstrzymuje,
    zeby gosciowi karoserii nie pociachac i szyby nie wywalic :[

    Pozdrawiam,
    robal.