  • Data: 2005-06-22 09:58:46
    Temat: Re: parkowanie przed blokiem
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 cze o godzinie 11:45, na pl.soc.prawo, kicurek napisał(a):

    > A ja się dopiszę, jeśli można z bardzo podobnym problemem: ktoś zaparkował na
    > parkingu przed blokiem (nie przed wejściem) jakieś 1,5 roku temu auto, które
    > stoi i nikt się do niego nie przyznaje.
    > Straż Miejska wezwana przyjechała, stwierdziła, że auto jest zamknięte, szyby
    > nie są rozbite, więc nie mają podstaw.
    > I tak auto może stać do końca świata - można coś z tym zrobić? Podobno to auto
    > (Polonez) było gościa, który kiedyś tam mieszkał w tym bloku, ale miał takie 2
    > auta, z czego wziął jedno, a drugie zostawił.
> [...]

    Weź zadzwoń* z informacją że 'na ul........ w .......... stoi zaparkowany
    polonez o nr rejestracyjnym ......... koloru .......... w którym są

    Tylko z budki telefonicznej - sami go rozbiorą na części pierwsze i wywiozą
    na szrot.

    * - To był oczywiście żart z tym dzwonieniem !!!!

    --
    Herbi
    22-06-2005 11:58:43