  • Data: 2008-08-06 12:10:01
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:pan.2008.08.06.11.52.58@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > Odbiegamy już dość znacznie od wątku ;-)) ale dodam, że oczywiście mowa
    > jest tu o zwolnieniu od opodatkowania działalności związanej z religią (z
    > wyłączeniem gospodarczej), w tym darowizny 'na tacę', chyba że jest
    > odrębny podatek (i on jest).
    O tej ustawie co przywołałeś to ja w ogóle nic nie wiedziałem.
    Wiem, że mogę składając darowiznę żądać dokumentu (choćby do odliczenia),
    ale że ja musiałem oddać część naszego majątku rodzinnego jako podatek, a
    katabasy różnej maści łykają "darowizny" za friko to mnie trzepło jak
    cholera.

    > Podatek od wdów i sierot, niestety, istnieje i ma się dobrze.
    Chyba teraz już nie, ale ja zostałem sierotą wcześniej.

    --
    Jotte