  • Data: 2008-08-06 17:50:38
    Temat: Re: parking przed galeria handlowa
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież to normalne, że że np. WC dla klientów jest wliczone w cenę, a
    > uliczni łaziciele płacą. Podobnie tutaj. Parking dla klientów jest wliczony
    > w cenę i tyle.

    Tak, ale jest wliczone w cenę od samego początku. A tutaj mówimy o
    warunkowym rabacie 100% - to całkiem inna sprawa.

    Z tego samego powodu różne sklepy, jak dają np. trzecią rzecz "za
    darmo", to tak naprawdę nie dają jej za darmo, ale np. za 1 grosz.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com