  • Data: 2004-05-15 00:31:09
    Temat: Re: paralotnia (z silnikiem) nad miastem - czy wolno ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    news wrote:

    > powiem szczerze ze goraco mi sie zrobilo jak obserwowalem tego goscia -
    > silnik mu jakby przygasal i mialem wrazenie ze wleci zaraz w ten budynek.
    > poza tym sa tu i kable wysokiego napiecia i przewody telekomunikacyjne
    > (chyba) laczace budynki.

    Może właśnie dlatego znalzł się tak nisko - może miał jakąś awarię.

    Poza tym jak sam piszesz - miałeś wrażenie. Może to było jakieś
    złudzenie. Tak nawiązując do tych 200km/h po mieście - kiedyś jakiś
    kretyn wymusił pierwszeństwo (zmieniając pas ruchu) i kiedy mu to
    wytknąłem, bęcwał zrobił MI awanturę, bo _miał_wrażenie_, że jechałem
    ponad 100km/h (a nie jechałem poniżej 60, bo były okropne dziury).

    Czy masz absolutną pewność, że na pewno leciał tak nisko, a jeśli tak,
    to że robił to celowo?