  • Data: 2004-05-14 22:39:56
    Temat: Re: paralotnia (z silnikiem) nad miastem - czy wolno ?
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sasquatch" <R...@p...fm> wrote in message
    news:c82nlp$kka$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wiesz nad moim osiedlem codziennie przelatuja samoloty ladujace na
    > Balicach... chyba zglosze to na policje bo przeciez taki samolot moze
    spasc
    > ;) Pozdrawiam

    ruch lotniczy reguluja odpowiednie przepisy, statki powietrzne poruszaja sie
    wyznaczonymi korytarzami, obecna technologia lotnicza i doswiadczenie
    pilotow maksymalnie wyklucza upadek samolotu (statystycznie) na zamieszkale
    osiedla, do tego komunikacja, kontrola lotow i cala masa procedur...

    pytalem o przepisy, dopuszczajace (lub nie) ze jakis wariat 30 metrow nad
    ziemia robi sobie slalom pomiedzy blokami - bo dokladnie tak to wygladalo, a
    czy mi sie to podoba czy nie to inna sprawa.