  • Data: 2012-05-27 19:15:59
    Temat: Re: papier toaletowy z wizerunkiem nielubianej osoby
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy ja mówię, że nie jest ci potrzebny? Nie wiem, nie podejmuję się
    > oceny.

    Na prawdę nie rozumiesz, co piszę, czy tylko zgrywasz idiotę?

    Ja piszę o marnowaniu zasobów!

    > Ale się nie tłumacz. Ty podjąłeś decyzję, że takie czy inne środki
    > przeznaczysz nie na pomoc chorym, a na siebie. I oni też tak zdecydowali.

    Nie, oni nie przeznaczyli na siebie, tylko wyrzucili w błoto.

    > A czego przejawem jest twoja postawa? To co ty kupujesz jest oczywiście
    > niezbędne, konieczne, poszerza, ulepsza, jest cudne, wspaniałe i ąę...

    Co do zasady tak.

    > Ty se żeresz frykasy, zapierdzielasz po ogrodzie i sobie poszerzasz
    > przez internet.

    Och tak, wielkie frykasy, np. ziemniaki.

    > A oni sobie stawiają złotego cielca. Jako chrześcijanin mówię im
    > stanowcze nie, bo to bałwochwalstwo, ale tak poza tym, to jest ich
    > sprawa, na co sobie wydadzą pieniądze.

    Tirstanku, może ci wytłumaczę dużymi literkami, żebyś nie mógł udawać,
    że nie rozumiesz: ja krytykuję działania analogiczne do niszczenia
    nadmiaru jedzenia kiedy "za płotem" ktoś nie dojada. Ty się mnie
    czepiasz, że sam nie głoduję, skoro inni obok głodują (i przy mimochodem
    imputujesz, że ja swoim ewentualnym nadmiarem się z nikim potrzebującym
    nie dzielę - nie sądź mnie, proszę, po sobie).

    > W twojej, oczywiście jedynie słusznej i jedynie obiektywnej ocenie...

    Nie tylko mojej. Ten pomnik ma tylko jedną wyróżniającą go cechę -
    rozmiar. Równie dobrze mogliby menhira postawić. Przynajmniej nie byłby
    taki kiczowaty.