  • Data: 2021-07-03 22:12:39
    Temat: Re: palik
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Jul 2021 20:46:24 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > A rzuciłeś okiem na te artykuły? Wątpię, bo nawet Ty byś zauważył
    > niedorzeczność swojej wypowiedzi :-)

    Oczywiście że przeczytałem i oczywiście że nic tam nie ma co by
    potwierdzało twój zarzut niedorzeczności. Ściemniasz. Natomiast ty nie
    raczyłeś przeczytać definicji znaku geodezyjnego, podanego w ustawie z
    dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ani nawet
    katalogu znaków geodezyjnych, bo byś wiedział że palik w gruncie nie
    jest znakiem geodezyjnym.
    Jak zwykle, milczeniem pomijasz inne niewygodne ci argumenty. Masz
    wiedzę kto i w jakich okolicznościach wbił ten palik? Nie masz. A
    wyrokujesz jakbyś był naocznym świadkiem.
    Dodatkowo cię poinformuję że znaki geodezyjne tymczasowe (poczytaj sobie
    co to tymczasowość znaku) nie podlegają ochronie prawnej, więc nawet
    gdyby przyjąć że palik jest znakiem, to ewidentnie tymczasowym.
    --
    Jacek
    -I hate haters-