  • Data: 2008-02-20 09:54:57
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) napisał(a):

    > A znasz jakiś przypadek, że komuś zwinęli komputer tylko za
    > rozpowszechnianie materiałów objętych PA, a nie
    > rozpowszechniał oprogramowania co jest ścigane z KK?

    Całe mnóstwo. Znam nawet i takie, że zwinęli komputer i po roku sami
    nie wiedzą czy naruszono przepisy czy nie vide napisy.org

    Przy czym mnie bardziej chodziło o to, że moje interesy jako Twórcy
    powinny być przez Państwo tak samo chronione jak interesy dużych firm
    softwareowych mających swoje siedziby w takim jednym supermocarstwie...

    j.