  • Data: 2005-06-05 10:05:57
    Temat: Re: [ot] zatrzymanie sprzętu przez policj
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: mariposa doux [Sun, 05 Jun 2005 11:58:22 +0200]:

    > I chcesz powiedziec, ze jedynym miejscem gdzie one byly
    > to twoj dysk twardy? Zadnych backupow w skrytce bankowej
    > ani na remote file server? Cos mi sie wydaje, ze zawyzasz
    > watosc tych materialow...

    Zawyza, nie zawyza. Pewnie zawyza. Fakt jednak, ze zawartosc
    jednego swojego HDD, odpietego zwykle od kompa i backupowanego
    minimum raz w tygodniu, podejrzewam ze moglabym na tyle wycenic
    i jeszcze ta wycene bardzo ladnie uzasadnic i udowodnic. I ani
    co tydzien do banku z tym latac nie bede, ani tym bardziej nie
    mam najmniejszego zamiaru wrzucac jego zawartosci na _zaden_,
    jakikolwiek serwer.

    Bezposrednia wartosc informacji, a potencjalna jej wartosc
    -- np. zwiazana ze szkodami wyniklymi z wykorzystania jej
    przez nieodpowiednia osobe, utrata zyskow i tak dalej -- to
    czesto dwie rozne rzeczy.
    Zgadnij, ile warta bylaby zawartosc powiedzmy HDDka, ktory
    pochodzi z serwerowni ktoregos wiekszego banku? ;)

    Kira