  • Data: 2005-06-05 11:00:05
    Temat: Re: [ot] zatrzymanie sprzętu przez policj
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > Chodzilo mi konkretnie o to, ze 1mln PLN to wcale nie
    > musi byc wygorowana wycena zawartosci dysku.

    A ja powiem, to co powiedzialem - jesli na dysku przechowuje sie tak
    cenne dane to wielka niefrasobliwoscia jest brak "bezpiecznej" kopii
    zapasowej tychze, na wypadek gdyby "dysk padl" oraz ich szyfrowania na
    wypadek "a gdyby w rece niepowolane sie dostaly".

    IMHO, ktos, kto pisze, ze dane maja wartosc 1 mln zlotych i mial je
    niezaszyfrowane na jedynym dysku, ktory mu zabrano to albo a) jest
    niefrasobliwym uzytkownikiem, albo b) zawyza wartosc tych danych

    ot co :)

    --
    Gwiezdne Wojny - Epizod 3: Zemsta Sithów ....... http://tiny.pl/hknr
    William Gibson "Pattern recognition" ........... http://tiny.pl/hn3l