eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-25 07:51:33
    Temat: Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: <w...@c...3miasto.net> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmm, aż się musiałem odezwać- a dlaczego Waszym szanownym zdaniem
    > windoziarze robią ten "śmietnik" zgodzę się, że jest to powodowane przez
    > szereg (łańcuch) powiązanych ze soba czynności, ale nie przez jednostkę
    > która ma tak prawde mówiąc wybór równy 0.
    > -W szkołach uczą czego- Windowsa
    > -Kupując w sklepie kompa co sprzedawca pcha- Winde
    > -Chodząc na kursy np arkuszy kalkulacyjnych w jakim srodowisku pracują?
    > WINDOWZ

    TO NIE JEST USPRAWIEDLIWIENIE.

    podpisujesz umowe z microsoftem w której microsoft wciska Ci gówno i za nic
    nie odpowiada i wiesz o tym.

    > Itd itd itd itd mozna to wymieniac w nieskończoność; więc nie dziwmy sie
    > że 90% wirusów jest pisanych z przeznaczeniam dla M$, że 90% jak to
    > zwiecie uzyszkodników to WINDOWSIARZE bo on jest wszech obecny i mało kto
    > ma możliwośc uzywania innego systemu.

    każdy ma.

    i niech używa co chce ale odpowiada za to co się dzieje na jego komputerze a
    nie zwala niedoróbki używanego software i własną niewiedze na obowiązki
    administratora i tych złych co robią wirusy.