eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-27 09:51:10
    Temat: Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: "Xawi" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ona nie jest irracjonalna. przypadki błędów w oprogramowaniu telefonów
    > komórkowych (szczególnie nokii) tego typu są znane że jakiś sprytny SMS
    > blokuje telefon.

    I co, w zwiazku z tym operator powinien odlaczyc telefon od sieci?

    > Operator GSM nie ma obowiązku a wręcz nie ma prawa kontrolować i monitorować
    > wiadomości SMS. Chyba że na życzenie klienta jako dodatkowa usługa.\
    >

    > Wyobrażasz sobie co by było gdybym ogłosił swoim klientom że od dziś będe
    > sobie czytał pocztę kiedy chce i usuwał to co uznam za niebezpieczne?
    >
    > nie mam prawa czytać, monitorować i ingerować w czyjąć korespondencje bez
    > wyraźnej zgody/prośby klienta!!!

    Albo nie zrozumiales tego czego napisalem, albo po prostu zle rozumujesz.
    Przyblize zatem raz jeszcze ten przyklad. Telefony pre-paidowe w Simplusie
    mozna zasilac min. z innych telefonow Plus GSM. Wystarczy kupic karte
    doladowcza, wpisac odpowiedni kod zawierajacy takze nr telefonu ktory chcemy
    zasilic. Niektorzy rozsylaja na chybil-trafil do roznych uzytkownikow Plusa
    smsy, o mniej wiecej takiej tresci: "Promocja (...) kup karte zdrapke (...)
    wpisz kod, a dostaniesz 10 zl bonus". Ludzie na to sie "lapia". Nawet ja sam
    otrzymalem takiego smsa, pomimo, ze posiadam telefon abonamentowy. Uwazasz, ze
    operator nie powinien tutaj interweniowac?