    From: "Livia" <aliszia*@*op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo na allegro
    Date: Wed, 20 Jun 2007 16:17:12 +0200

    > Dostalem taki komunikat z allegro
    >
    > ============
    > Przydatne informacje
    > Jeżeli cena minimalna nie została osiągnięta, Sprzedający nie ma obowiązku
    > sprzedania Ci towaru. Sprzedający może ponownie wystawić przedmiot na
    > licytację, a Kupujący wziąć udział w nowej aukcji.
    > ============
    >
    > ale jak sie okazało później nie jest to towar kupiony przez allegro ale ja
    > mylnie to zrozumiałem teraz widze ze to jest wpadka na calego
    >
    > niestety allegro nie ma zamiaru zablokować konta tej osobie

    1. Szkoda, że nie przeczytałeś dokładnie wszystkiego w aukcji. Wystarczy
    powiekszyc zdjecie karty gwarancyjnej i poczytac. W punkcie 1 Warunków jest
    napisane, ze gwarancja jest ważna tylko z oryginalnym dowodem zakupu wydanym
    przez autoryzowanego sprzedawce firmy Sony Ericsson. Tak jest w wiekszości
    gwarancji To znaczy nie spotkałam sie, aby jakiś sprzet mial inne warunki.
    Czy to jest odkurzacz, suszarka, telefon czy komputer. Dlatego tez nie
    wszyscy wpisuja date zakupu bo i po co, skoro trzeba miec dowod.

    2. NIestety nie znasz dokladnie zasad Allegro. Dogadales sie z kupujacym
    poza serwisem aukcyjnym. Allegro nie jest tu pośrednikiem w zawarciu umowy,
    wiec dlaczego ma blokować sprzedajacego.

    Ja bym na Twoim miejscu poprosila sprzedajacego o przesłanie dowodu zakupu,
    abys mial pelna gwarancje. A jak nie to pozostaje miec nadzieje, ze telefon
    sie nie zepsuje.