  • Data: 2007-06-20 13:04:22
    Temat: Re: oszustwo na allegro
    Od: michal <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 20 czerwca 2007 14:10 gollum napisał(a):

    > Cena minimalna nie została osiągnięta.
    >
    > Podejrzewam, ze dogadali sie poza allegro...

    Dostalem taki komunikat z allegro

    Przydatne informacje
    Jeżeli cena minimalna nie została osiągnięta, Sprzedający nie ma obowiązku
    sprzedania Ci towaru. Sprzedający może ponownie wystawić przedmiot na
    licytację, a Kupujący wziąć udział w nowej aukcji.

    ale jak sie okazało później nie jest to towar kupiony przez allegro ale ja
    mylnie to zrozumiałem teraz widze ze to jest wpadka na calego

    niestety allegro nie ma zamiaru zablokować konta tej osobie