  • Data: 2007-12-16 10:55:23
    Temat: Re: oszustwo - jak sobie poradzić
    Od: "WielkaBakteria" <t...@S...NIEgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@...stopce.pl> napisał w
    wiadomości news:ulyidvup9epa.61qfpwkedds7.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sat, 15 Dec 2007 21:54:54 +0100, WielkaBakteria napisał(a):
    > trudno powiedzieć...
    > ale gość zachęcony łatwym zarabianiem w końcu kiedyś wpadnie i
    > przypomną mu
    > wszystkie poprzednie oszustwa, których dokonał.
    >
    > Możesz zrobić małą "akcję" pod innym niż swój adresem i ująć sprawcę
    > na
    > gorącym uczynku w celu niezwłocznego oddania policji.
    > Kodeks postępowania karnego
    > Art. 243.
    > § 1. Każdy ma prawo ująć osobę na gorącym uczynku przestępstwa lub w
> [...]

    Pomysł kuszący tylko jak go ująć nie naruszając jego nietykalności?
    Facet przecież może mnie potem oskarżyć o pobicie albo próbę pobicia
    (nie wiem jak kwalifikuje się złapanie go za rękę). Natomiast
    optymistyczna jest pierwsza część odpowiedzi. Chyba poczekam aż policja
    zadziała i podliczą mu wszystko :)
    --

    WielkaBakteria