  • Data: 2010-08-16 15:30:17
    Temat: Re: oszust samochodowy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i4bi9a$c1l$1@news.onet.pl marecki <m...@n...pl>
    pisze:

    > Czy sa jakies szanse dobrac sie do oszusta, ktory sprzedal samochod w
    > ktorym zamiast poduszek powietrznych byly rezystory/atrapy? Niestety sie
    > zorienowalem 3 lata po zakupie...
    Potrafisz udowodnić podstawową kwestię - że on o tym wiedział i specjalnie
    cię orżnął?

    > Po 2gie jak wyglada kwestia wrzucenia do internetu tekstu w stylu
    > "XXX" jest oszustem, sprzedal samochod z atrapami zamiast poduszek?
    Co ma znaczyć "wrzucenie do internetu"?

    > I ew. sprawy sadowej wytoczonej przez oszusta? Ja mu musze udowodnic
    > wine, czy on swoja niewinnosc?
    To byłaby zapewne sprawa z powództwa cywilnego o naruszenie dóbr osobistych,
    więc on musi ci udowodnić winę. To znaczy udowodnić, że to ty jesteś autorem
    rzeczonego naruszenia.

    --
    Jotte