  • Data: 2010-08-16 15:26:09
    Temat: Re: oszust samochodowy
    Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4c695049$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    t.pl

    > Z zasady dowodzi się winy, a nie niewinności. Nie wyobrażam sobie jakbyś
    > mógł tego dokonać 3 lata po zakupie auta. Co do "XXX jest oszustem" to
    > sprawa jest śliska, bo wcześniej musiałbyś mu to udowodnić. Nawet nie
    > jestem pewien czy teks że "od XXX kupiłem auto z rezystorami zamiast
    > airbagów" nie będzie naruszał czegokolwiek.
    ok rozumiem z grubsza.
    A jeszcze jedno.... twierdzenie ze xxx jest oszustem jak rozumiem jest
    sankcjonowane w jakis mediach/srodkach masowego przekazu etc.
    A czy mowiac o tym znajomym (znajomi swoim znajomym etc) tez sie narazam na
    jakies ewentualne nieprzyjemnosci ze strony oszusta? Nie wydaje mi sie, ale
    wolalbym sie tez upewnic :)