  • Data: 2010-08-16 19:41:32
    Temat: Re: oszust samochodowy
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marecki" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i4bi9a$c1l$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Czy sa jakies szanse dobrac sie do oszusta, ktory sprzedal samochod w
    > ktorym zamiast poduszek powietrznych byly rezystory/atrapy? Niestety sie
    > zorienowalem 3 lata po zakupie...
    >
    > Po 2gie jak wyglada kwestia wrzucenia do internetu tekstu w stylu
    > "XXX" jest oszustem, sprzedal samochod z atrapami zamiast poduszek?
    > I ew. sprawy sadowej wytoczonej przez oszusta? Ja mu musze udowodnic wine,
    > czy on swoja niewinnosc?

    Eh, ja kupiłem autko od turka sympatycznego.
    Po drodze do Ojczyzny (500 km) musiałem dolać 5 l oleju.
    Na przeglądzie powiedzieli, ze cudem sie nie rozbiłem z takim sworzniem.
    A wśród dołączonych dokumentów był jeden, który
    dowodził, że rok przed kupieniem auto miał 150 tys, a mi sprzedano
    z przebiegiem 77 tys. Po dołożeniu 2500 do autka działa jak nowe :))

    Wniosek: nie kupować kota w worku tylko sprawdzać.
    Zaprowadzić na przegląd w autoryzowanej stacji.
    Mam nadzieję że brak poduszek dza się wykryć?

    Feromon

    PS. Póki nie wystrzelą to ja też nie mam pewności, że je mam.... :((