  • Data: 2006-11-19 14:16:01
    Temat: Re: orzeczenia a decyzja
    Od: "el gato" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2006.11.19.14.00.18.936320@olgierd.wordpres
    s.com...
    > Osoba przedstawiająca się jako *pawelkozik* stuknęła w klawisze i oto
    > co powstało:

    > A jeśli jej nie doręczono? W tamtych czasach nie przejmowano się takimi
    > detalami. Pomijam, że nie było nawet wówczas kpa ;-)

    no wlasnie? Moze ktos z Was ma doswiadczenie, co wtedy?
    Sprawa jest powazna bo dotyczy wywlaszczenia ziemi na ktorej pozniej
    zbudowano kamienice. Mam Akt wlasnosci budynku i gruntu, a teraz oddzywaja
    sie spadkobiercy. Przyszlo pismo z Ministerstwa Budownitwa nt wszczecia z
    urzedu w zwiazku z nowymi dokumentami. Wczesniej byla wydana decyzja o
    odmowie uniewaznienia orzeczenia. Pozniej bylo odwolanie, ale oddalone a
    teraz to... i co dalej? Czy moga mnie tak poprostu wyrzucic z MOJEJ
    wlasnosci bo urzednik nie dopilnowal czegos kilkadziesiat lat temu (zakup od
    skarbu panstwa)?