  • Data: 2006-11-19 16:16:32
    Temat: Re: orzeczenia a decyzja
    Od: "el gato" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2006.11.19.14.26.42.501877@olgierd.wordpres
    s.com...

    > Musisz sprawdzić czy decyzja została doręczona. Pamiętam (z prasy)
    > podobne sprawy, gdzie udało się *przed sądem* zmusić organ do
    > doręczenia niedoręczonej decyzji, w takiej sytuacji wszelkie terminy
    > biegły nie tyle "od nowa" ile właśnie od momentu skutecznego doręczenia.

    > No cóż, ich dobre prawo. Nikt nie lubi być okradany.

    Ja ich rozumiem. Tylko powstaje pytanie czy mozna naprawiac czyjas krzywde
    krzywda innych ludzi? Wiem ze sprawiedliwosci w Polsce nie bylo, nie ma i
    ... nie potrzeba.
    Jako, ze wszyscy z Nas tj. nowi wlasciciele jak i starzy zostali oszukani
    lub wprowadzeni w blad przez Panstwo lub instytucje je reprezentujace. A, ze
    RP jest spadkobierca PRLu no to chyba wiadomo skod powinny plynac
    odszkodowania. Sprawa wydaje sie prosta, ale zyjemy w Polsce ...