  • Data: 2009-09-16 20:06:02
    Temat: Re: opuszczenie lokalu - obowiazki najemcy?
    Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik topi napisał:

    > W ogole to ja wszystko tam robilem jak tam wchodzilem, malowalem farba za
    > ktora placilem, gniazdka montowalem oraz oswietlenie, podlanczalem zlewy etc
    > a teraz jeszcze musze sprzatac, gipsowac, odmalowywac... to jest chore... a
    > kolejna osoba przychodzi na gotowe :/

    W ogóle to masz oddać lokal w stanie nie gorszym niż zastałeś. Więc
    teraz możesz wymontować gniazdka i oświetlenie jak ich wcześniej nie
    było, to samo ze zlewami itd..
    Warto po prostu mieć dokumentacje stanu lokalu w chwili jego
    przejmowania. Jak ściany były świeżo malowane i nienaganne to takie mają
    zostać jak sam je malowałeś i naprawiałeś to niech za to zapłacą albo
    się bujają.