  • Data: 2009-09-16 08:20:53
    Temat: Re: opuszczenie lokalu - obowiazki najemcy?
    Od: "topi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale mogła powstać już PO tobie. Prawda?

    Zalezy jak rozumiec to "PO", w sensie "po mnie", czyli ja ją zrobilem - ale
    jak? nie przypominam sobie zebym czyms brudzil te plytki zlwaszcza, ze tam
    stal jakis mebel.
    Drugi wariant to "PO" - po dacie wypowiedzenia, czyli ktos ja zrobil albo
    sama sie skads wziela... :)

    W ogole to ja wszystko tam robilem jak tam wchodzilem, malowalem farba za
    ktora placilem, gniazdka montowalem oraz oswietlenie, podlanczalem zlewy etc
    a teraz jeszcze musze sprzatac, gipsowac, odmalowywac... to jest chore... a
    kolejna osoba przychodzi na gotowe :/