    From: "Konrad Rokicki" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: opłata za winde na parterze ....
    Date: Wed, 1 Feb 2006 22:38:23 +0100

    > Wszystko zależy od regulaminu spółdzielni, jak byłem swego czasu w sądzie
    > na praktykach to byłem świadkiem kiedy lokator z parteru pozwał SM o
    > nienależne pobranie opłaty za windę. Po kilku pytaniach sędziego okazało
    > się, że ten pan korzysta z suszarni na 10 piętrze, i choć uporczywie
    > twierdzi że zanosi tam 10kg upranych rzeczy po schodach, to sędzia nie
    > uwierzyła mu :) Poza tym na tym polega zasadza działania SM, że koszty
    > ponosi się niejako solidarnie.

    no jak juz wpsomniałem jest jeszcze u nas garaz na "-1" ale ja nie posiadam
    tam miejsca parkingowego, wiec z windy nie mam kiedy korzystać,
    administarator probował mi tłumaczyć ze taka była ustalona, przegłosowana
    przez mieszkańców ustawa na zebraniu, tylko nie potrafi powiedzieć kiedy, ja
    udziału w zadnym głosowaniu nie brałem, i o zadnym nie słyszałem,
    nie potrafi mi rowniez powiedziec jak moge wnieść o przegłosowanie nowej
    ustawy ze jezeli ktoś mieszka na parterze i niema garazu zeby za winde nie
    płacił ..
    moze wy mi pomozecie .. na prawie sie nie znam ... mogli byście mi jakos
    wytłumaczyc co moge zrobić,??

    pozdrawiam