  • Data: 2006-02-01 20:29:41
    Temat: Re: opłata za winde na parterze ....
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" napisał
    > Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Przewaznie jest tak ze z parteru nic si nie placi, a mieszkancy pierwszego
    > pietra placa 50%. Ale czy sa jakies unormowania w prawie to nie wiem.

    Wszystko zależy od regulaminu spółdzielni, jak byłem swego czasu w sądzie na
    praktykach to byłem świadkiem kiedy lokator z parteru pozwał SM o nienależne
    pobranie opłaty za windę. Po kilku pytaniach sędziego okazało się, że ten
    pan korzysta z suszarni na 10 piętrze, i choć uporczywie twierdzi że zanosi
    tam 10kg upranych rzeczy po schodach, to sędzia nie uwierzyła mu :) Poza tym
    na tym polega zasadza działania SM, że koszty ponosi się niejako solidarnie.

    --
    PAVEL