  • Data: 2006-02-01 22:23:25
    Temat: Re: opłata za winde na parterze ....
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ustawy to uchwala parlament, w tym obowiazującą ustawę o własności lokali.
    Właściciele we wspólnocie mieszkaniowej podejmują uchwały.
    Jesli uchwała była podjeta na zebraniu, to nie ma obowiazku powiadamiania o jej
    tresci właścicieli w jakichs szczególny
    sposób (IMHO szkoda, że nie ma, ale to nie temat watku).
    Popros o protokoły z zebrań właścicieli z lat ubiegłych, ewentualnie o treść uchwał
    podjętych w drodze indywidualnego
    zbierania głosów.
    Mnie najbardziej ciekawi jedno - jak płacicie za te windy: od udziału, od lokalu czy
    od mieszkańca??
    JaC
    PS. Ty się chłopie nie martw, najgorzej mają Ci, co w swoich klatach schodowych w
    ogóle wind nie mają, a musza na nie
    łozyć (w tym prąd, konserwacja, remonty i amortyzacja) bo we wspólnocie są inne
    klatki schodowe z windami ;-)

    > no jak juz wpsomniałem jest jeszcze u nas garaz na "-1" ale ja nie posiadam tam
    miejsca parkingowego, wiec z windy nie
    mam kiedy korzystać, administarator probował mi tłumaczyć ze taka była ustalona,
    przegłosowana przez mieszkańców ustawa
    na zebraniu, tylko nie potrafi powiedzieć kiedy, ja udziału w zadnym głosowaniu nie
    brałem, i o zadnym nie słyszałem,
    nie potrafi mi rowniez powiedziec jak moge wnieść o przegłosowanie nowej ustawy ze
    jezeli ktoś mieszka na parterze i
    niema garazu zeby za winde nie płacił ..
    > moze wy mi pomozecie .. na prawie sie nie znam ... mogli byście mi jakos
    wytłumaczyc co moge zrobić,??