  • Data: 2007-05-31 12:04:37
    Temat: Re: opłata za sprawdzenie salda na koncie w mbank
    Od: "Marcin K." <1...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grubianin" napisał
    > wiem co pisze
    > to automat mbanku

    hmmm ... moglbys podac gdzie takowy jest zlokalizowany? ja osobiscie nie
    widzialem jeszczze takiego ...
    ps zeby byla jasnosc ... chodzi mi o bankomat (automat) wlasny mbanku w
    ktorym mozna sprawdzic saldo konta a nie wplatomat, ktory i owszem widzialem
    i korzystalem, ale w ktorym (chyba) i tak nie mozna sprawdzac salda konta.