eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska › Re: oplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska
  • Data: 2003-03-24 13:17:45
    Temat: Re: oplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska
    Od: "leon" <L...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W takiej sytuacji za wystarczające można uznać też zeznanie, które
    > stwierdzi, że zawarłeś taką umowę czy dostarczyłeś telewizor. Choć
    > rzeczywiście stworzona przez jedną ze stron umowa niepodpisana przez
    > drugą wiarygodnie nie wygląda.

    podobnie jak niepodpisany bloczek jak dla mnie, brak jakiegokolwiek dowodu
    ze dana usluga ( bo przejazd taka usluga jest) miala kiedykolwiek miejsce

    > Ale wezwanie do zapłaty nie jest umową,
    > przy której niezbędne jest zgodne oświadczenie obu stron, tylko
    > jednostronnym oświadczeniem, w zasadzie stwierdzającym Twoją obecność w
    > danym miejscu i zawarcie przez to umowy, z której nie wywiązałeś się.

    a dlaczego i tu i tu moga byc wpisane twoje dane osobowe - imie , nazwisko ,
    adres
    zamieszkania i nic wiecej, ciagle brak dowodow ze mialo to miejsce

    > biorąc pod uwagę możliwe zachowania bardziej prawdopodobna jest odmowa
    > podpisania takiego wezwania do zapłaty niż pozostawienie przez jedną ze
    > stron telewizora bez jakiegokolwiek poświadczenia tego faktu.
    rownie dobrze mozna nie chciec zaplacic za ten telewizor

    przeciez zawsze mozna podac imie i nazwisko np nielubianego sasiada i juz
    beda
    rachunki przychodzily na niego - to ze ma np samochow i nie korzysta z MPK
    jest juz bez znaczenia

    leon