eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska › Re: oplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska
  • Data: 2003-03-23 16:40:48
    Temat: Re: oplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kudłaty" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b5jvr6$l67$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No a wyobraż sobie sytuację, że pewnego słonecznego dnia zostałem
    uczciewie
    > złapany za jazdę bez biletu, spisayn przez kanara i w ogóle wszystko ok,
    > zapłaciłem karę i myślałem, że mam spokuj, ale przecież kanar ma już
    > wszystkie moje dane, numer dokumentu też. I od tego wspaniałego
    słonecznego
    > dnia mniej więcej co 2 miesiące tenże kanar "łapie mnie" i wypisuje
    wezwanie
    > do zapłaty, którego jednak ja nei podpisuje, bo przecież nie ma mnie tam
    tak
> [...]

    Właśnie z tego powodu proponuję warszawiakom, gdzie system biletowy wydaje
    się "inteligentny", aby zbliżali swoją kartę miejską do kasowników przy
    każdym przejeździe, jeśli jadą na podstawie biletu minutowego, czy
    ileśtamdniowego to za każdym przejazdem wrzucali go do kasownika i trzymali
    te bilety w domu przez jakiś czas. Zawsze potem łatwiej udowodnić, że wtedy
    kiedy kanar spisał było się gdzie indziej.
    Nie wiem czy w innych miastach systemy biletowe też są "inteligentne"?

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa