eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska › Re: oplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska
  • Data: 2003-03-22 23:43:55
    Temat: Re: oplata dodatkowa za przejazd bez biletu komunikacja miejska
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil napisał:
    > A uważasz, że to są tak dostępne dane, że kanar może je sobie znaleźć.
    > Jak dla mnie jeśli będą one na wezwaniu to jest to wystarczący dowód, że
    > to ta osoba jechała tym pojazdem. No chyba, że ona udowodni, że jej tam
    > nie było, skradziono jej dokumenty itd

    wg mnie to głupota, wiesz? :)
    jak ktoś ma kontakt z cudzymi dokumentami - np policjant, przy
    legitymowaniu kogoś - to co za problem zapamiętać sobie te dane? a
    zresztą.. i tak wpisują je do notesów. I co, potem taki człowiek poda je
    jak zostanie złapany bez biletu, a Ty będziesz musiał płacić?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl