    From: "Julia" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: operacja
    Date: Tue, 4 Dec 2007 14:59:34 +0100

    Użytkownik "Paweł" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:fj3dkr$lhf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Julia" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Operujesz eufemizmami.
    >
    > Nie można napisać wprost o co chodzi?

    Problem nie dotyczy mnie, tylko siostry. Nie chce sie zaglebiac w temat i
    jej wypytywac.
    Czytalam o tych zabiegach w internecie i kobiety, ktore sie na to
    zdecydowaly np. po licznych porodach rzeczywiscie odczuly ogromna roznice
    ich partnerzy rowniez. Siostra, a co wiecej jej mezczyzna (ona przekazal mi
    jego opinie) uwaza, ze nic sie nie zmienilo. Byl zabieg, ktory mial zwezic
    pochwe i wejscie do niej. Po rehabilitacji i wznowieniu wspolzycia okazalo
    sie, ze nic sie nie zmienilo. Jest jak bylo.

    Od siebie dodam, ze owszem seks jest wazny ale nie wydaje mi sie, ze nalezy
    porzucic parnera, ktorego sie kocha bo cos nie wychodzi w lozku. To
    ostatecznosc.
    Rozumiem o co siostrze chodzi. Zastanawiam sie czy na takie zabiegi nie
    obowiazuje jakas gwarancja, czy czegos takiego nie mozna reklamowac. Skoro
    zabieg mial cos naprawic a nie naprawil, to chyba gdzies cos jest nie tak.

    Co do seksuologa, to w jaki sposob mialy on pomoc w tej sprawie?

    Serdecznie pozdrawiam i naprawde bardzo prosze zeby nikt sie z tego nie
    smial i glupio nie zartowal .
    Julia.