  • Data: 2014-08-12 21:36:01
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A do jakiego innego zbioru danych media mogą uzyskać dostęp, hmm?

    Do tego samego co ich informator, często niejawny. :-)

> [...]
    > przestępstwa ścigane z oskarżenia
    > publicznego;
    > 3) osobach o nieustalonej tożsamości lub usiłujących ukryć swoją
    > tożsamość, a także informacje o zwłokach
    > o nieustalonej tożsamości;
    > 4) osobach poszukiwanych:
    > a) ukrywających się przed organami ścigania i wymiaru sprawiedliwości,
    > b) uznanych za zaginione, zwanych dalej ,,osobami zaginionymi".
    >
    > (i jedna z form wprowadzenia do bazy takich osób to "notowania
    > kryminalne").
    >
    > Czy coś w powyższym jest dla ciebie niejasne?

    Nic. Ale dla ciebie chyba jest niejasna różnica między
    "notowanym" a "karanym". Dodatkowo rozporządzenie to
    nie jest jedynym odnośnie KSIPu. I jestem pewny że znasz
    cytowane niżej zdanie:
    " Z powodu niedoprecyzowania rozporządzenia w KSIP figurują
    osoby, które zostały prawomocnie uniewinnione od zarzucanych
    czynów, wobec których umorzono postępowanie z powodu braku
    znamion czynu zabronionego, osoby przeciwko którym w ogóle
    nie wszczęto postępowania, u których nastąpiło zatarcie skazania."
    I chyba wiesz że jednak oznacza to że figurujesz w KSIPie
    czyli jesteś notowany. :-)