  • Data: 2014-08-13 00:57:24
    Temat: Re: on biedny, on chory (degenerat z molo)
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-12 21:36, RadoslawF pisze:

    > Do tego samego co ich informator, często niejawny. :-)

    > Nic. Ale dla ciebie chyba jest niejasna różnica między
    > "notowanym" a "karanym". Dodatkowo rozporządzenie to
    > nie jest jedynym odnośnie KSIPu. I jestem pewny że znasz
    > cytowane niżej zdanie:
    > " Z powodu niedoprecyzowania rozporządzenia w KSIP figurują
    > osoby, które zostały prawomocnie uniewinnione od zarzucanych
    > czynów, wobec których umorzono postępowanie z powodu braku
    > znamion czynu zabronionego, osoby przeciwko którym w ogóle
    > nie wszczęto postępowania, u których nastąpiło zatarcie skazania."
> [...]

    Dokładnie tak. KSIP nie zna pojęcia przedawnienia itd. oznacza to że
    jeśli twoje dane zostały wprowadzone do KSIP figurujesz w nim jako
    notowany, co nie jest jednoznaczne z pojęciem karany. Dane wprowadzone
    do KSIP sa niejawne i mogą być wykorzystywane wyłącznie do celów
    wewnętrznych Policji, np. sprawdzenia, ustalanie powiązań czy przy
    prowadzeniu czynności operacyjno-rozpoznawczych itd. Mówiąc krótko nie
    mozna mówić o kims że jest karany tylko z tego powodu że jego dane sa w KSIP

    --
    Sonn