  • Data: 2007-08-07 07:52:10
    Temat: Re: ojciec - ojczym, matka - macocha?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f993aa$pnc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Tue, 07 Aug
    > 2007 00:30:06 +0200, majka zeznał(a):

    > NTG: --> pl.hum.polszczyzna

    Hej , jakie NTG? Przeczytałam pytanie i myślałam,ze cos wiesz,ale jeśli nie
    potrafisz rozpoznać nawet właściwego pytania...

    Ja dodam jeszcze jedno- wiadomo ojciec to prawnie ten wpisany w akcie
    urodzenia. a co jeśli mąż matki adoptuje pasierba? Nie wiem czy istniej
    prawnie pojęcie ojczym- na wszelkich formularzach zwykle jest rodzic lub
    opiekun,
    Zastanawiam się też jaki stopień pokrewieństwa (w sensie prawnym) łączy
    dziecko z drugim współmałazonkiem rodzica?
    TMK