    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ogrodzenie na dziełce będącej własnością wspólnoty
    Date: Thu, 26 Jul 2007 12:19:21 +0200

    On Tue, 24 Jul 2007, Marcin [3M] wrote:

    > Witam.
    > Mam pytanie: czy członek wspólnoty może sam postawic ogrodzenie na terenie
    > będącym własnością wspólnoty (mieszkaniowej) bez stosownej uchwały?

    Nie sądzę. Rozumiem że mowa o ogrodzeniu "wewnętrznym"?
    Tak czy siak - powoduje skutki dla wszystkich.

    > Jeżeli nie, to co można z takim ogrodzeniem zrobić (n.p. czy można je
    > zdemontować)?

    A niby KTO (miałby usuwać)?
    Nie piszesz czy mała wspólnota czy duża, jak na mój gust wypada żeby
    "uprawnieni" mieli dowód wezwania do usunięcia (sprzeciwiania się).
    Jak ogrodzenie już stoi to pewnie "sprzeciwienia się niezwłocznie"
    nie było?

    pzdr, Gotfryd