  • Data: 2007-07-28 20:14:24
    Temat: Re: ogrodzenie na dziełce będącej własnością wspólnoty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Jul 2007, Marcin [3M] wrote:

    > Zapuściłem nowy wątek 26.07 (godz 22.52).
    > Tam ktoś coś poradził. Może rzycisz okiem?

    Post Roberta widziałem, doświadczenia w sprawie "co to znaczy
    niezwłocznie" w takim przypadku nie mam :(
    O ile wydaje się oczywiste, że sprzeciwienie się "zaraz" byłoby
    zgodne z prawem, to teraz - nie wiem.
    Droga "formalna" nie wydaje się być prosta, choć haków na niej
    sporo - przecież stawiacz płotów nie mógł postawić go zgodnie
    z prawem, również budowlanym - więc stosowna instytucja (Nadzór
    Budowlany? Inspektorat?) władny jest pewnie wydać nakaz rozbiorki.
    Problem w tym iż podobne pomysły są obosieczne - w razie ukarania
    odpowiadają współwłaściciele :>, więc nie można wykluczyć że
    przypadłoby samemu zapłacić mandat/grzywnę a dopiero później
    "odzyskiwać" :(

    Może ktoś skomentuje, czy tydzień po postawieniu to jeszcze
    "niezwłocznie" i czy można wjechać buldożerem - oraz kto ma
    za "wjazd" zapłacić!

    pzdr, Gotfryd