  • Data: 2006-03-21 22:55:36
    Temat: Re: ogloszenie wyroku - co dalej?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Olgierd* wypowiedziała te
    słowa:

    > Na swoją obronę mogę tylko dodać, że parę razy sąd wzywał mnie do
    > uiszczenia tej opłaty, zarówno dwie dyszki za wyrok jak i 6 zł za
    > odpis postanowienia.

    I już wiem skąd mi się to wzięło - do momentu uchylenia art. 263 kp była
    ewidentna rozbieżności pomiędzy nim a bodajże art. 463 kpc (wyliczam z
    pamięci) - i muszę powiedzieć, że w niektórych sądach tenże 263 kp nie
    przyjął się w tej formie, o jakiej mówisz.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||