  • Data: 2007-12-04 19:11:31
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 04 grudzień 2007 08:35
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0712040831190.3936@athlon64>):

    > Dywagacje z .podatki pewnie znasz -

    Pobieżnie. Jednoznacznego stanowiska sobie nie wyrobiłem.

    > dowód działa wyłącznie w drugą
    > stronę (podanie nazwy DG dowodzi "zamiaru", albo "celu" jak chce
    > ustawodawca).

    No więc jakiś urzędas może obalić ten zamiar, prawdaż?

    > Ale niech Ci będzie.
    > Załóżmy, że mamy wyłącznie TEN argument do obalenia.
    > Pytam przezornie: czy 199 zł bez odliczenia VAT (18%+ ceny) i zaliczenia
    > w koszty (19% opodatkowania) to jest więcej czy mniej, od ceny "pełnej"
    > z odliczeniem VAT i nieobciążaniem zarobku podatkiem dochodowym?

    No, ale skoro nie chcemy KUPać ani TOWARać, to nam Faktura mało istotna, i
    paragon (aczkolwiek najlepiej nie termiczny :D ) wystarcza, tak samo jak
    nam bez DG.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl