  • Data: 2007-12-06 23:00:52
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 10:27
    > (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fj8fkn$49r$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > No i tak i nie... Ty piszesz coś o nazwie Ciapek na LGPL. Ja biorę Ciapka,
    > dokładam swoje i nazywam to CiapekSrapek. Skoro LGPL nie jest wirusowy, to
    > chyba wolno mi dać własną licencję na CiapekSrapek. Licencja Ciapka nie
    > ulega zmianie, a poprawki w nim udostępniam zgodnie z licencją.

    I to jest w porządku. Tyle że Ux robi inaczej. Oni dają licencję na całość.
    Nie na to co jest ich autorstwem, tylko na całość.

    Weź pod uwagę, że LGPL nie jest zarażające w przypadku kiedy składasz
    binarny kawałek na LGPLu (np. bibliotekę) ze swoim kodem - wtedy nie musisz
    swojego kodu udostępniać na (L)GPLu.

    Ale jeżeli modyfikujesz kod na LGPLu, i udostępniasz binarkę tak
    zmodyfikowanej wersji - musisz udostępnić też źródła, i zmiany w tym
    LGPLowym kodzie są także na LGPLu.

    p. m.