  • Data: 2007-12-01 12:47:10
    Temat: Re: office 2007 dla firm za 199
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał

    > To ić do makro i kup tam jako osoba fizyczna z ulicy.

    Ktoś tu mówił o Makro? Przeoczyłem czy sam to sobie wymyśliłeś?
    Makro jest "zamkniętym klubem", mają karty wstępu, które wydają
    według swoich kryteriów (głównie chodzi o prowadzenie dg ale nie
    wiem czy tylko).

    > Możesz kupić za cenę XXXX albo z rabatem, ale rabat nie przysługuje
    > przedsiębiorcom, kropka.

    Nie wydziwiaj. Mówimy o konkretnym produkcie, który jest wystawiony
    na półce sklepu z konkretną ceną. W chwili kupna nikt mnie nie
    sprawdza czy aby nie prowadzę dg. A choćby chciał to nie ma takiego
    prawa. Dozwolony sposób użytkowania (nie: krąg nabywców) wynika
    wyłącznie z licencji o której sprzedwca powinien uprzedzić i nic
    ponad to.