  • Data: 2009-12-30 19:27:50
    Temat: Re: odwołanie o odmownej decyzji wypłaty odszkodowania
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <Dopiero teraz zauważyłem, że zgodziłeś się na wycenę i tym samym
    <podpisałeś cyrograf. Teraz nie możesz nic dorzucić a przecież Twoje
    <szkody to nie tylko koło. Amerykanin kupiłby za te koła jaki taki
    <samochód.
    <Niestety nie wiem co tam podpisałeś i na co się zgodziłeś. I to jest w
    <tej chwili najważniejsze. Bez tej wiedzy nie da się czegokolwiek
    <doradzić.

    wycene dostałem na maila i mailem ją zaakceptowałem gdyz była
    "satysfakcjonująca" może nie na tyle, by kupić jaki taki samochód ale była
    ok:-)