  • Data: 2005-06-17 15:42:56
    Temat: Re: odszkodowanie od miasta
    Od: marta <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > możesz mi to jakoś jaśniej rozpisać, co to znaczy zostawili drzewo?
    > Rośnie sobie na środku ścieżki? czy może leżała kłoda na ścieżce?
    może rzeczywiście niejasno się wyraziłam:)

    miasto budując ścieżkę rowerową pozostawiło na niej drzewo, tzn nie
    wycieli go tak jak powinni tylko obudowali je ścieżką. Z tego właśnie
    tytułu wiem, że wine za wypadek ponosi miasto. Ustawa określająca
    warunki budowania ścieżek rowerowych mówi, że na ścieżce nie mogą
    pozostać żadne tego typu przeszkodzy. Czyli znaki, śmietniki, dzrewa.
    Mało tego, określa pod jakim min, kątem powinny być wybudowene zakręty
    tych właśnie ścieżek. Inną kwestią jest to że żadko które z miast się w
    te przepisy wczytuje i się z nimi liczy.

    wina miasta jest dla mnie kwestią oczywistą, ciekawi mnie jedynie droga
    rozwiązywania takiej szkody i walka o odszkodowanie.

    pozdrawiam
    marta