  • Data: 2005-06-17 16:30:06
    Temat: Re: odszkodowanie od miasta
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    marta wrote:

    > wina miasta jest dla mnie kwestią oczywistą, ciekawi mnie jedynie droga
    > rozwiązywania takiej szkody i walka o odszkodowanie.

    dla ciebie tak, zobaczymy, czy dla sądu.
    Procedura jest taka, że zgłaszasz wniosek o odszkodowanie temu kto jest
    odpowiedzialny za ścieżki rowerowe.
    Potem zostanie ci tylko wysłanie informacji, że oddajesz sprawę do sądu.
    Wcale nie jest takie oczywiste, że nie wygrasz.
    wczoraj lub przedwczoraj widzialem artykul w rzepie na podobny temat.