  • Data: 2003-05-28 16:24:20
    Temat: Re: odszkodowanie PZU - paranoja??
    Od: "Ja" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli co? Po 30 dniach żądać zapłaty, a jak nie to do sądu? A może jest
    > jakaś forma nacisku...?
    >
    > Przecież to bez sensu - "pytać o pozwolenie właściciela pojazu, czy zgadza
    > się na wypłatę"...

    Jak się zastanowisz i ogarniesz całą sytuację to nie bez sensu.Są trzy
    strony. Napisałeś, że sprawca posiadał ubezpieczenie, ale to przecież nie z
    polisy sprawcy idzie tylko właściciela pojazdu a samochód był użyty bez
    wiedzy właściciela i tu cały problem. Możesz dochodzić odszkodowania od
    sprawcy a w przypadku tej sytuacji właściciel nie był niczemu winien i nie
    powierzył samochodu ani OC sprawcy i stąd może ta zwłoka. Jeśli właściciel
    odmówi to dopiero zaczną się schody. Mogę się mylić więc proszę poprawcie
    mnie jak się mylę.
    Pozdrowienia Andrzej