  • Data: 2006-02-09 17:49:40
    Temat: Re: odsprzedaż prądu
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    barakuda napisał(a):
    > Nie odebrałeś masz tylko przyłaczę ,obierzesz wtedy gdy podłączysz silnik
    > lub inny obiornik . Do mometu gdy nie podłączysz odbiornika licznik nie
    > wskaże ci zużycia ,więc przetań wypisywać głupoty.
    A jeżeli odbiornikiem jest np. akumulator? :-P

    > Licznik jest na twoim przyłączu i ty rozliczasz się z zakładem energetycznym
    > i zapamiętaj sobie jeszcze jedno ty nie jesteś wytwórcą prądu tylko zwykłaym
    > użytkownikiem. Więc co masz do odsprzedawania ?
    Pokaż mi supermarket, który sprzedaje tylko to, co sam wyprodukował.
    Licznik mierzy to, co wpłynęło. Nie oznacza to, że nie może to fizycznie
    gdzieś wypłynąć (np. do sąsiada). Wystarczy, że zacznie się dogrzewać
    farelką podłączoną do własnego przyłącza mieszkanie sąsiada. Licznik
    wskaże pobór energii. Ale energia ta zostanie oddana sąsiadowi. Jeśli
    zatem za takie ogrzanie właściciel pobierze opłatę to nie zrobi nic
    innego jak odsprzeda pobraną energię.

    > Skoro tak znasz prawo energetyczne to czemu zadajesz głupie pytania.

    Nie sądzę, żeby pytanie było głupie. Natomiast - bez urazy - to Ty
    udzieliłeś głupiej odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    "Oczko mu odpadło, Panie Kierowniku! Temu misiu..."