  • Data: 2006-02-10 09:48:34
    Temat: Re: odsprzedaż prądu
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 lut o godzinie 14:59, na pl.soc.prawo, W...@w...pl
    napisał(a):

    > To że prąd odebrałem, nie oznacza, że go zużyłem - pomyśl

    No właśnie - pomyśl.
    odebrany = zużyty - nie ma innej możliwości.
    możesz nie używać np. TV, radia, komputera, żarówek - ale ładować tylko np.
    akumulatory - jednak to TAKŻE jet zużycie, czyli odebranie energii
    elektrycznej.

    > że do mojego kontaktu może był podłączona cudza wtyczka - a po drodze jest
    dodatkowy
    > licznik. W ten sposób prąd można odsprzedać (ja kupuję go od dystrybutora i
    > sprzedaję dalej). Problemem jest obowiązek koncesjonowania - i stąd moje
    > pytanie.

    :D

    > Zanim wymyślisz takiego gniota, zastanów się, czy znasz problematykę o
    > której się tak rozpisujesz.
    >
    > ps. Jeśli nie wiesz, na czym polega odsprzedaż energii polecam lekturę Prawa
    > Energetycznego.

    To ja Ci zarzucę inny temacik, acz ściśle związany z twoim pytaniem:
    - Ty masz zawartą umowę o sprzedaż energii w grupie taryfowej G. Ceny za
    dostawę i zużycie energii również masz z grupy taryfowej G.
    Chcesz 'odsprzedać' energię elektryczną którą zamówiłeś dla potrzeb
    gospodarstwa domowego na rzecz osoby prowadzącej DG. Wiesz jakie tam (przy
    DG) stawki za energię?
    Chłopie to zupełnie inna grupa i inne stawki!

    Jeżeli chcesz odcięcia od dostawy energii dla swojego gospodarstwa - to
    odsprzedaj tym "przedsiębiorcom z sąsiedztwa" energię ;)))))

    BTW - ciekawi mnie dlaczego te firmy z sąsiedztwa nie zamówią sobie mocy
    ;))))
    i odpowiem pewnie sobie na to pytanie - zostali już odcięci z określonych
    przyczyn przez ZE :)))))))

    --
    Herbi
    10-02-2006 10:48:32