  • Data: 2006-02-09 13:59:39
    Temat: Re: odsprzedaż prądu
    Od: "W...@w...pl" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dsfh60$i1i$1@news.onet.pl...
    > myślę ,że najpierw warto się zastanowić i udzielić sobie odpowiedź na
    > takie
    > pytanie " za co płacę zużywając prąd" i dalej zastanów sie jak możesz
    > odsprzedać coś co już zużyłeś .
    > Zadałes brdzo głupie pytanie

    To że prąd odebrałem, nie oznacza, że go zużyłem - pomyśl, że do mojego
    kontaktu może był podłączona cudza wtyczka - a po drodze jest dodatkowy
    licznik. W ten sposób prąd można odsprzedać (ja kupuję go od dystrybutora i
    sprzedaję dalej). Problemem jest obowiązek koncesjonowania - i stąd moje
    pytanie.

    Zanim wymyślisz takiego gniota, zastanów się, czy znasz problematykę o
    której się tak rozpisujesz.
    p.
    W,

    ps. Jeśli nie wiesz, na czym polega odsprzedaż energii polecam lekturę Prawa
    Energetycznego.