  • Data: 2006-06-13 14:03:09
    Temat: Re: odroczenie służby wojskowej
    Od: Marian Stopa <s...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Jun 2006 13:11:41 +0000 (UTC), baklarz napisał(a):

    > I jeśli złożę papiery np 20.VI.2006 a ogłoszenie wyników naboru
    > jest 12.VII.2006 to czy mogą mnie chapnąć w tym okresie ?
    Ja jestem w podobnej sytuacji, ale z doswiadczenia kolegow wiem jedno, nie
    wal zadnej sciemy, po prostu pojedz/zadzwon do wku i powiedz im ze bronisz
    sie wtedy, a wtedy. Za te 3 miesiace jak sie obronisz to im przywieziesz
    papier, policja zacznie Cie scigac dopiero gdzies po pol roku jabys im nie
    dal znac ;)
    Kolega dostal chyba z 3 wezwania (byly odbierane) po czym pojechal z
    papierem i zalatwil wszystko.

    --
    stopczyk