  • Data: 2006-06-14 09:22:13
    Temat: Re: odroczenie służby wojskowej
    Od: "Slawek" <g...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e6mhaq$jun$1@inews.gazeta.pl...
    > Jezeli absolwent nie zostanie powolany do odbycia sluzby przez 18
    > miesiecy od ukonczenia szkoly to jest przysluguje mu prawo przeniesienia
    > do
    > rezerwy.
    > Czy ktos wie cos wiecej na ten temat?

    Wszystko się zgadza, tylko jest mały myk, czas 18 miesięcy nie liczy się od
    momentu w którym skończyłeś szkołe, tylko
    od momentu w którym zgłosisz się do WKU i oświadczysz że jesteś gotowy do
    odbycia służby.
    Jeżeli od tej chwili nie wezwą cię to masz rezerwę, a jeżeli wezwą to klapa.

    Też myślałem że jest to liczone (nawet wydaje mi się że z tej ustawy tak
    wynika) od momentu w którym skończę szkołę.
    Ja skończyłem w 2004 roku, więc spokojnie na początku tego roku (był to
    marzec) poszedłem na WKU po wydawałoby się
    pewną rezerwę, ale Pani mi mówi że niestety nie może wbić rezerwy, ponieważ
    u nich w aktach jest napisane że jestem odroczony
    ze względu na naukę, i pomimo że termin odroczenia minął to nie zmienia
    faktu, powinienem udać się do WKU i przedstawić
    stosowne papiery o ukończeniu szkoły i dopiero od tego momentu biegłyby te
    18 miesięcy.

    pzdr
    Sławek.